ick- factor

jag har magsjuka. ett och ett halv år sen senast, fakiskt. nåväl, lika bra att få det överstökat.
av det här dygnets so far 21 timmar har jag varit vaken typ 6, varav tre av dom halvsovit framför vänneravsnitt, och resten suttit och försökt tryckt undan illamående. härlig dag.
borde egentligen duscha. känner mig äcklig. luktar jävligt äckligt, och ser förmodlingen rätt äcklig ut. ett vandrande äckel, med andra ord.

men lilla lolita verkar tröttare än jag. hon har kojsat i soffan precis hela dagen, och inte varit bitter alls över att jag legat i horisontalt läge mest hela dagen.

o stackars marran, hon får diska, tvätta, städa, ta hand om couchsurfare. medans jag gör ingenting. men jag orkar inte. jag orkar nada chokolada. men jag hänge lite tvätt iaf.
idag är en sån här dag så man önskar att man var 13 igen. man bodde hemma, mamma ringer till skolan, kommer och fixar prinsessbädden, ger en nått att äta, eller dricka.
men nu, nu måste man fixa allt sånt själv.

all energi jag samlat upp idag är slut nu, så this is it.
natten.

Kommentarer
Postat av: Från Mamma

Bara vila lilla gumman. Dröm att jag gör ett fothus och att jag "pölla" om däg. Och som sagt drick mycket. Tänker jättemycket på dej!

Pussar och kramar!

2009-10-26 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0