Here we go again..

ok, nu när jag har skaffat mig ett liv med mindre tid för äventyrliga aktiviter som bungyjump, surfning, festa-för-brinnande-livet-i-flera-dagar-dagar, klappa koalor och sola så är det väl dags att börja blogga igen.
märk väl hur fint jag har gjort det, enbart med lite hjälp från några sidor på internet. ganska flink, om ni frågar mig..

idag har varit den tröttaste dagen på länge, men tack gode gud var det lite att göra på jobbet. men det tar ju ändå tusen år att göra ett litet antal snittar på grund av vimspetter nr 1.

ellers da.. hmm, måste komma in i det här med bloggande igen. det kommer nog ta ca. 1 dag så sitter jag väl här dagarna i ända, skriver sissådär 10 inlägg per dag.. typ lika många ggr som jag loggar in på facebook varje dag.

får väl se vad kvällen har att bjuda på.. helst skulle jag vilja ha en stor skål godis framför mig, och 100 olika tv-kanaler att zappa emellan. det där med 100 olika kanaler lär nog dröja eftersom vi inte verkar kunna få tummen ur röven och fixa det. men... allt har sin tid!
godiset å andra sidan, det går ju att fixa på en tia!

snakkes.



Kommentarer
Postat av: ida

jaaa vad roligt! har längtat efter att få läsa din blogg :) puss!

2009-10-19 @ 21:02:23
URL: http://idahooo.blogg.se/
Postat av: Från Mamma

Ja, du Sofia får nog ta tag i det där med att fixa parabol!

Kram

2009-10-21 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0