vem behöver mat när det är fredag?

inatt vaknade jag, var svettig som en gnu och har ingen aning om varför. har vaknat många nätter nu helt svettig. inte undra på att jag luktar äckligt.

oslo är vitt och halvslaskigt då himlen bjöd på en dos flingor. borde köpa en ny kamera så jag kan ta lite kort. bloggen är tråkigt utan bilder.
speaking of dos så avfyrades en dos skott i närheten av vårat jobb idag. vet inte mkt om det, men en hel hög med poliser och gevär fanns på plats iallafall. och dom i närheten bads att hålla sig inne och borta. jag var så nyfiken att jag höll på att kissa på mig.

imorn ska jag jobba, men det gör inte så mkt. lördagarna räknas ju knappt, o särskilt inte imorrn. bara några snittar som ska upp på fat och sen är det bye bye birdie.

särskilt kul att komma hem var det inte heller. cilla e borta. nu väntar vi på nästa besök.
lolita har kommit men luktar äckligt, faktiskt riktigt äckligt. vi kanske ska ge hon nen dusch.
och jag borde äta men jag orkar inte laga nått. så jag struntar i det.
kul kväll, ja. vi har ju iallafall greys....


Kommentarer
Postat av: Emelie

önskar verkligen att jag hade haft både tid och pengar att hälsa på. men tyvärr ! vi tar igen det... nån gång :P PUSS

2009-11-13 @ 23:51:55
URL: http://emelielindberg.blogg.se/
Postat av: cilla

ååå sitter i ett vitt tönsberg, ser kallt ute så jag sitter med pyjamasbyxor (som jag tydligen så fint lyckades sno åt mig igår natt) o täcke i väntan på att alla ska vakna.. jag med sällskap har varit vaken hela natten, fortf full men sällskapet var tvungen att åka o jobba, hahahaha ska jobba till tre i natt.. skadeglädje eller vad.. Hade velat haft dig o maria o en bunt greyan avsnitt nu, skulle inte vara helt fel ;) Tack för allt sockertopparna

2009-11-14 @ 10:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0