he was a good dog

vilken härlig helg!
gårdagskvällen spenderades framför tv:n med johan, greys och fiskbullemiddag- precis som planerat.
och som pricken över i:t fick jag en ljuvlig massage av J som fick mig att somna.
om ändå alla dagar var lika sköna!

idag har vi varit på fru hagen, ätit god mat i gott sällskap.
i veckan ser jag fram emot besök av hanna, new moons förpremiär, och veckans obligatoriska fika som den här gången kommer innehålla bland annat glögg.

och som grädde på moset så ska jag göra ett jävla tappert försök att faktiskt börja träna. regelbundet denna gång. inte en gång var tredje vecka. för som det är nu kostar varje träningspass ca. 200 kr. lite i överkant, ja!

och just ja; jag tror jag är sockerberoende.
ah, är inte livet härligt, så säg!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktigt tjejen, som ska börja träna!! Sockerbegäret försvinner då!

Kramar

2009-11-16 @ 10:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0