dansfötter.

åh jag är trött och benen värker- gårdagen var rolig, jag o marran svira runt, träffa folk här hemifrån och hade allmänt kul.
dansade världens sämsta bugg men jävligtg bra foxtrott.
åt äcklig hamburgare och undrar hur fan man kunde dricka bara cider när man var fjortis?
så tappade jag bort mina handskar igår. jävligt klantigt. jävligt kallt.

idag bär det av hemåt igen, ska bli rätt gött, om man bortser från jobb imorrn. men snart är det ju fredag igen, halleluja.

även tappat hoppet på kärleken, då det finaste paret har gjort slut. hur ska det nånsin kunna gå bra för alla oss andra?
oj oj oj.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilket par då?

2009-11-08 @ 23:04:10
URL: http://rufsig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0