long time, no see

se på maken- det här trodde ni inte va? vad skjer nu, undrar ni kanske. absolut ingenting är mitt svar. jag är uttråkad, varav jag fick tummen ur. my, oh my.

kort sammanfattning sen sist perhaps?

januari- kall, lång, hög elräkning, och marias bursdag.


februari- fortfarande kallt, därav även hög elräkning. lite kortare, elins bursdag och nalu kom o sa hej!


march- hopp om vår och längtan efter sommar infinner sig. elräkningarna fortsätter att halka in, weekend med babsen i paris, fia-med-hutt och ännu en bursdag, denna gång johans!


april- vi fyndade en ny soffa, hade fest och hade påskfri i kobenhagen med min manliga hälft.


maj- härlig månad då både emelie och gullis kom på besök!


nu orkar jag inte mer.. det här tog typ ett år.

juni har ju bara halva månaden gått av så här har vi mkt kvar att erbjuda.
nu ska jag gå o lägga mig. upp med tuppen imorrn för att jobba några timmar som jag inte ser fram emot. jag vill sova ju. men resten av sommaren blir det jobb måndag till fredag.

snakkes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0