what goes around comes around

idag har varit en lång dag på jobbet, dvs ca 8 1/2 timme. jag har blivit bortskämd vill jag lova, vanligtvis jobbar vi inte mer än ca. 6- 7 timmar, om ens det. jag gillar't.

en jag vet vem det är, nämner inga namn, fick en repa på sin nya bil idag. jag skrattar inombords, och är övertygad om att det är karma, karma, karma, för hela slanten, som slår tillbaka!

nästa helg vankas det halloween fest, så om det är ngn som läser och känner jaaa, jag vill klä ut mig ordentligt, och eventuellt vinna typ 1000 spänn, så är du/ni hjärtligt välkommna.

bellan är här o hälsar på, mycket trevligt om du frågar mig. iväg på mission impossible, vilket innebär att väcka marran ur djup skönhetssömn. men hon klarar det nog bättre än vad jag brukar göra, då det enda jag lyckas med är att få henne arg och att aldrig mer vilja kliva upp..
det är väl sånt systrar är till för?

igår var det kak- kalas. medans alla andra tar en kaka i taget tar jag o marranbarran en av varje sort på samma gång, sitter knäppttysta och tuggar för brinnande livet. maria nr 2 kollar på oss, skrattar, och frågar om det är gott.. vi kollar upp en sekund, nickar ivrigt, för att sen återgå till hetsätandet som resultaterade i sockerkoma, och vi satt istället och stirrade rakt ut i rummet, fortfarande utan att säga att knyst.

idag fortsätter vi fett- dieten med middag från MCD. inte dumt att vara jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0