Frankly my dear, I dont give a damn..

ojojoj, idag hände något spektakulärt... negativt, men ändå spektakulärt. jag glömde min mobil hemma. pga att jag sov 3 minuter längre än jag brukar så blev jag allt för stressad. TRE MINUTER!!! kollade på klockan, insåg att jag var tvungen att gå till bussen, slängde mob på sängen igen, kutade ner för trappan, går ca tjugo meter, inser mitt misstag, skriker kuk kuk kuk och fortsätter gå för att inte ta risken att missa bussen.

stackars lilla flicka som inte kan leva utan sin mobil, tänkte ni. men så är det faktiskt inte. hade inte varit nått problem om inte johan eventuellt skulle sluta typ halv två och inte ha nånstans att ta vägen. och jag trodde ju att jag skulle sluta innan han, bla bla bla. det gjorde jag såklart inte, därav ingen bra dag att glömma telefonen. men allting löste sig. punkt.

idag har det vart lite jobbigt att leva.. trött som en gnu och huvudvärk för att min nacke är helt körd med säkert hundra tusen knutar som trycker sönder mina nerver. nånting liknande.
men lika glad är jag för det, för idag ska jag på tårtkalas!!!!
och dessutom har halva veckan gått. stockholm i helgen? kanske, kanske inte. jag hoppas.



en rolig sak som hände igår förresten. johan spottade tuggummi i sitt hår, var tvungen att klippa bort en tuss. hahahahaha.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag hoppas också!!!!!!!!!

2009-10-21 @ 18:36:10
URL: http://emelielindberg.blogg.se/
Postat av: Från Mamma

Vilken fin bloggsida du har gjort. Bra att ha en dator, eller hur.

Annars ser jag att det funkar som vanligt med mobilen och allt...

Kram

2009-10-21 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0