Lolitaboll

omg, jag o marran = mästerkockar nr 1. hon stog för couscous, jag för laks. med fetaost och sweetchili on top! rekommenderas.

har kollat lite på ryanair nu ikväll. mammy kommer ju ner till jul, och om allt går som planerat firas julen utanför norges gränser. det passar oss alldeles utmärkt, norge kör ju ändå på någon form av heltids- siesta så fort en röd dag skymtar runt hörnet.
vart skulle ni åka? frankfurt? paris? lodz? düsseldorf? lodz blir det ju inte iaf. mamma har vänligt, men bestämt, sagt att polen inte är ett alternativ, ha!
annars ska det väl vara billigt där? nåväl, det reder sig.

kom att tänka på maria montazami för en stund sen också. jag saknar henne.. hon blev lite som en härlig kompis som man träffade typ en halvtimme varje vecka. men sen, poff! så var hon bara borta. dumt.

apropå sakna, snart kommer lolliboll tillbaka till oss. var länge sen hon var här nu, så vi har fått sakna henne extra mycket.
här är hon festfin i rosa rosett. hur kan man göra annat än att älska den snarkande lilla (?) grisen!!




Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt å se att du bloggar igen :) Världens sötaste hund ser jag att ni har oxå hihi! Hoppas allt är super!! puss!

2009-10-20 @ 20:44:36
Postat av: Från Mamma

Ops! Var det allvar det där med julen alltså?

Ja,ni styr och ställer. Annars är säkert Oslo en mysig stad att vara i över julen, eller? men inte Polen...

Ja Lolita är söt!

Kram



2009-10-21 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0