tjaaaaaa, låt se

jag är så trött att jag egentligen inte har lust att skriva ens. men jag har tråkigt.
lolita letar efter mat, och maria vilar. så what to do?
skulle egentligen gått o tränat snart, jag, marran o susanna. men susanna håller på att bli sjuk, så hon ställde in. då blev det automatiskt att jag o marranbarran struntar i det. när en inte går är det ok att inte gå själv, eller hur?

blev ingen mcd igår, så nu vill jag ha det idag istället. frågan är bara hur jag ska lyckas få hit det utan att själv behöva sätta foten utanför dörren? varför finns det inte i samma hus? någon som vill vara min personliga budbil?

fan, snittgörarjobbet tar död på mig. idag har jag jobbat en hel dag = 8 timmat = inte så vanligt. men nu kommer det vara så i december. åh, vad härligt! not.
tiden går fort, men fan, en vanlig arbetsdag gör en knäckt. särskilt om du gör snittar hela dagen. verkligen hela dagen. jag ser snittar i min hjärna när jag försöker tänka på nått annat.
jag kommer drömma om snittar.
men annars är det lugna gatan. det regnar här som vanligt. när kommer snön? trodde ni aldrig jag skulle säga va?
enda anledning är faktiskt för att jag vill åka kälke, i en backe som tar typ 15minuter att åka ner för. hallå? hur kul blir inte det. och åka finskridskor på isbanan som kanske kommer innan jul, vad vet jag?
men nått som kommer innan jul är iaf monki, dom öppnar visst på torsdag. tur jag får lön på fredag förhoppninsvis. men då ska jag internetshoppa, har jag tänkt. hmmm...

ah, nu har jag fördrivit typ fem minuter iaf.



Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, lätt att ni måste åka skridskor nere på banan :P julmusiken och allt ger en sån där härlig julstämning som man aldrig glömmer !

2009-11-23 @ 20:11:48
URL: http://emelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0