no fär mö hem.

ja, om ett litet tag åker vi hem till hede. känns skönt, men snart är helgen över och då är det bak to reality.

dom två senaste dagarna har det snöat här i oslo. det lägger sig dock inte, och jag klagar inte.
jag vill inte ha vinter. jag vill ha sol o värme, en kall öl i handen och inga bekymmer. inte för att jag har så hemskt mkt bekymmer akkurat nå.

vill att min lugg ska vara utväxt.
vill få inspiration till att börja paraply- grejjen.
vill få inspiration till att träna.
vill ha massa massa pengar.
vill ha en ny kamera. och nya prada telefonen.
och så vill jag ha massa nya kläder.

tack, men ja tack! men som jag alltid brukar säga; allt har sin tid!



Kommentarer
Postat av: bullen

"allt har sin tid" ja, det är sant det har jag hört dej säga måååånga gånger...eller blandar jag ihop det med "ge mej NU!" ;)

hälsa vemdalen, jag håller ställningarna i oslo så länge. puss

2009-11-06 @ 18:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0