i got a pocket full of vomit

när jag kom hem idag mötte jag ett smärre kaos.. spy- kaos.
stackars lolitaboll kan inte ha mått bra idag. hon hade spytt i soffan, fåtöljen, och två gånger i köket, varav en blaffig hög rakt på mattan, såklart.
mmmm, det var underbart att komma hem till, såhär på en fredag o allt!

nu äter jag glögg o pepparkakor till mellis, sen ska jag, johan o bellan gå o se lufslottet som sprängdes. det ser jag verkligen fram emot, 1 och 2 var ju drittbra!

imorrn blir det jobb i en timma eller två, därefter nada chockolada planer. skönt. måndag ledig. nu powernapa.

dagens tips: uppe på st hans haugen finns tusen miljoner olika barnaffärer, allt för en gravid människa med andra ord. men, även massa snygga killar. så är du singel, eller gravid- eller kanske både occh (?), kila upp dit och mingla loss! egen dryck medtages.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0