you ready, B?

ja, men se där. jag och min passagerare överlevde bilturen i oslos galna trafik. fan ta dom jävla norskarna, inget kan dom.

det är snö på backen, jag fryser om fötterna, slirar runt och bara väntar på att ramla.
den dagen, den sorgen. men believe me, den dagen kommer komma.

nyår blir ju bara fuckat, vet inte alls vart jag ska svänga mina lurviga. kaine ano?
och så kom jag på idag på bussen hem- att om jag inte gör nått på nyår så sparar jag x antal tusen... och om alla julklappar jag får är present kort på klockan.... så kan jag köpa den istället! ah, det vore underbart, jag står och dagdrömmer om den. frågan är...

nu; mat.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kanske ska köpa broddar till dej i julklapp.....

Dom är super.....



Ja, klockan var fin.....

Puss o Kram

2009-12-15 @ 21:55:20
Postat av: Emelie

fixa boende och kom till estockholmo !!! ja ja ja !:) puss

2009-12-17 @ 19:09:01
URL: http://emelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0