where's that dress?

ah, dålig uppdatering, i know. men alla elledningar och hela oslo har frusit till is.
det biter i kinderna, tårna blir så kall att man får stötar i dom, näsan blir knallröd, och det är inte kul nånstans.

på jobbet har vi en riktig norrlandsbrud. hon älskar snö. jag hatar snö. kontraster.

grisen skulle ha på sig sin stickade tröja idag när vi gick ut, men jag tror hon skäms i den. från att vara sprudlande glad över att gå ut (utan tröja) till att bli bitter, sitta i soffan och kolla med skamsen blick, inte alls sugen på att gå ut längre (med tröja).
så jag fick ta av den igen, o sätta på hennes halsklut istället.
jag ska allt lära hon att bära upp tröjan med stolthet. det är en lång vinter, så en vacker dag..

allt ha sin tid.

o just ja, verkar som nyårs besvären har löst sig. verkar bli åre i år, tack vare mr j. nu fattar bara en klänning och ett par skor.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Å, lilla Lolita....

Och söta Johan......!

Klänning och skor har jag på känn att du hittar lite illvasst.

Kram

2009-12-02 @ 22:16:21
Postat av: Ida

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vad kul! JAG LÄNGTAR!

2009-12-03 @ 20:29:46
URL: http://idahooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0