i got a pocket full of snöblask

jag har pms. det händer nästan aldrig. iallafall inte så att det drabbar nån utom mig själv. men nu, nu small det, förhoppningsvis är det bra sen för typ flera år framöver.
mest synd är det väl om j, som får stå ut med min bitterhet.
idag tex. blev jag så irriterad
1. för att jag hade hört fel
2. för att jag inte fick upp soppåsen på jobbet
och som grädde på kakan har det snöat.
mkt att bli sur för? niente. men jag bestämmer att nu får det vara nog, och jag ska vara glad och munter anyhow. bojkotta pms, ikke sant?

lolita lämnar oss idag.
maria ska jobba.
elin ska jobba.
johan ska träna efter jobbet.
what to do, what to do?
the lonely friday, kan vi döpa den här dagen till. the lonely slasky lovely (ser ni, glad o munter) friday.

som jag sagt förr, är det inte härligt att leva?! ahhh.. jag har iaf en fin tröja på mig! (än en gång...)

bjuder på en härlig låt ni kan poppa till den här fredagseftermiddagen.
hmmm...
mika- we are golden



Kommentarer
Postat av: ida

haha, vad söt du är :) att de va jobbigt att du hade hört fel va lite kul faktiskt, hoppas de är okej att jag skriver de nu och att du inte blir arg på mig......... :) jag och nalu sitter förresten i åre och dricker öl, saknar dej!!! PUSS

2009-12-04 @ 18:48:10
URL: http://idahooo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lilla Tjosan! Imorrn känns det nog bättre. Visst?

Kramar

2009-12-04 @ 23:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0