hohoho

jag är glad.. väldigt glad! why? jo, för igår hittade jag dom ultimata julkulorna igår- fina, glittriga, och i form av högklackade skor! som handen i handsken.
hittade även en fin röd buddha, som numera får bo inne på handfatet.

o nu sitter ni alla hemma o kollar på kalle anka, medan vi sitter o lyssnar på norsk radio. men vad gör väl de? kalle har jag sett allt för många gånger, och har dom senaste åren alltid suttit ner, för att fem minuter efter det börjat blivit uttråkad och gjort något annat.

ellers är det snö till hustaken här i oslo. nu tar jag i, men nästan. verkar som dom tog fram alla plogbilar dom hade i trakten. dvs tre, och en grus-sopar-bil. ha!

god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0