beauty and the snow.

nu är det kallt här i oslo. dom kan ingenting om vintern. 1. dom kan inte skotta snö för fem öre, 2. dom tror att dom ska dö när det är 20 minus, 3. ja, det var väl egentligen allt, men det räcker väl? det enda dom pratar om på radion är att det är kallt. stackars människor.

nu är jag ledig igen, thank god, så jag ställde klockan på tidigt för att stå o sminka mig i två timmar. sen gick jag o pälskragen o köpte lite tingeltangel i form av skjorta och kavaj. och lite annat krimskrams.

fick även ett intressant samtal idag, angående dagen med litet d, nyårsafton. skulle kunna bli en hemskt trevlig afton, och jag tror jag hoppar på det bettet, faktiskt!

men nu, back to friends. hyrde säsong 6 och jag har bara 24 timmar på mig att kolla klart på den, o nånstans därimellan ska jag hinna laga mat, duscha, skönhetssova, osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0