9 timmar till nytt år.

ja, gott nytt år då folkens.

jag har nu stasjhat till mig i sån ca. 1,5 h(varför har jag inte ett sånt där halv tecken???), i lugn o ro, med musik på full volym och ett glas rött vin (blä, men vad gör man, det är ju alkohol!). helt själv. har under den här tiden stått och förbannat mig själv för att jag inte åkte till åre.

jag vill ju stå o fixa mig med mina partners in crime, lyssna på jag är en vampyr, och dricka bellans starka drinkar.
nåväl, inget att göra åt nu, så onödigt att gräma sig, jag kommer ha det så trevligt ikväll ändå, dock utan 12- slaget kyss.

nu är jag i princip färdigfixad, men stötte såklart på trubbelbubbel i form av smycken. vad passar bäst till blått? silver eller guld? säkert silver, bara för att mina planer ska gå i kras.
apropå planer som går i kras, så hade jag världens guldplan om att göra tomtegröt till fukost imorse. behöver jag säga att det gick åt helvete?
bränd gröt i all ära, men icke bränd är det mer eftersökta resultatet.

ses ya next year.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0