vem är vad?

ok, nu är allt färdigköpt. blev några kronor ändå, men hey- det är bara halloween en gång om året.. tyvär!
skumpa- check
outfit- check
pynt i lght- check

måste bara köpa alkohol till mig själv, nån pumpa och tillbehör till bålen, sen är allt check, check, check.
så ikväll smäller det. ska bli oerhärt intressant, vet inte vad nån ska vara nästan, utom elin och marran.
ahh, jag som är så nyfiken.

ligger o ska powernapa nu. vaknade med huvudvärk som blev ännu värre när jag jobbade.
men jag fick ju iaf smaka brödet som kom 2 i norges brödbakningstävling, eller nått liknande. i know, mitt jobb är glam glam. och för er som är född igår kallas det där ironi.

sov gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0