party, någon?

Lolita ligger och snarkar, det är så lugnande! Fin och ren är hon också, efter tvångsintag i duschen. fast jag tror hon gillade det tilllut, särskilt när jag fönade henne! rar hund, det där.

har tillfrisknat såpass att det var dags för jobb idag igen. började med mjukstart, var färdig redan innan kl ett.
var även hungrig idag, första gången på tre dagar. så jag tryckte glatt i mig en baguette, vilket jag senare skulle ångra, då jag såklart började må illa, men nu är det lugna gatan igen.
även att halva hede- kolonin som bor här i oslo är magsjuk.

har fått fri nästa fredag, så då bär det av hemöver för dans och lek på forum. maria nr2 tyckte vi var knäpp för att vi ska hem o dansa. men ska de va så ska det. hem o hämta lite grejjer, komma bort från oslo en sväng. inte dumt, inte dumt.

halloween festen i helgen verkar arta sig. pengar till den som är bäst utklädd, kom kom kom!
jag ska försöka hitta på en magnifik utstyrsel. är på tiden att börja tänka på det nu ja.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0