my friday is lovely.

äntligen är det fredag, en fredag som innebar shopping, trots att jag bara har noll pluss sextio plus hundra kronor minus femtio, typ. inte så mkt, med andra ord.
men marran leker sugarmama.

lång dag idag. när klockan var runt två var jag helt slut, kändes som klockan var typ sex. mycket väntan idag. och lite skratt!
men det tog inte lång tid att sänka mitt humör när jag fick vänta på trikketöy i ca 40 minuter. varför gick jag inte istället? jo, för jag tycker det kändes så långt dit jag skulle, och jag är jävligt lat.

imorrn är det lördag, jag o marran ska gå o loppisfynda i nya snygga skor, läderhandskar och humöret på topp, för att senare möta upp med diverse folk för aktivt alkoholintag. jag ser fram emot det.

på söndag kommer lolita, äntligen. hon har lingonmånad(?!!), tydligen, och ska ha trosor på sig. det kommer bli ännu mer freakshow än innan med andra ord. men det gör inget, en cirkus i vardagen mår väl alla bra av?

fri på måndag. då får vi två couchsurfare från le france. ser fram emot det. var ett bra tag sen nu. och så kommer en linda också, så det blir fullt hus med tre inneboende och grisen.

kanske blir kommande sean- banan wannabe också, om maria får som hon vill. ska sova på saken..
till dess... ruuumpaaa.


Kommentarer
Postat av: anonym

kan du tänka dig den där manliga hunden med trosor? ojojoj, de här kommer inte sluta bra!

2009-10-23 @ 23:14:31
Postat av: Från Mamma

Jasså finns det anonyma avsändare också. Det var nåt nytt.

Det blir fullt hus hos er! Men det är ju så trevligt i eran lya så det går nog bra.

Häla alla.

Kram Mamma

2009-10-24 @ 10:04:16
Postat av: maria

cirkus i vardagen, haha, den var bra!

2009-10-25 @ 15:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0