hrmpf

idag hörde jag världens roligaste sak.
scenario: jag sitter och väntar på bussen, ett gäng på 7-8 12åringa killar kommer till busstoppet. dom två sista går o pratar, varav den ena av dom (blek gingerhead med sån här otroooligt originell liten tuppkam på toppen av huvet) säger "jag bruker minst en time på håret mig var dag...."

ha, hade lust att ställa mig upp, rufsa om hans hår och säga att jag knappt bruker en timme på att fixa mig inför fest. observera knappt..
jag skrattade inombords alla tre stationer hem.

väl hemma möter jag en studsande boll... Lolitaboll, såklart. stackarn har varit själv länge idag,och überglad över att se en levande varelse.
så då gick vi på tur på kyrkogården och sprang runt bland löv!

nu; fixa min halloween kostym. haha, det ska bli kul imorrn! och so far 700 i potten, tror jag.



Kommentarer
Postat av: elin

Jag ae nyfiken pa din halloweenkostym! Nastan lika nyfiken som jag ar pa min egen...Suck, imorgon blir det till att stress shoppa!

2009-10-30 @ 20:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0