your hair looks lovely..

vem är ängel?

oslo är grått igen. igår var det vitt, men friden var kort och nu är det ett slaskigt, grått, regnigt oslo som finns utanför dörren. jag trotsar kylan- sitter inomhus med lolita, kollar på greys och äter kola. jag har fått dillan, hur gott är det inte?
once again- hade gett er bildbevis, men no camera- no pictures. får kanske inhandla det när jag får nästa lön. julklapp till mig själv.
en plattång skulle också behöva införskaffas. extremt mkt.
sån här helst, thank you very much;


ikväll går ligan på singel fest. så jag och min man stannar hemma, äter lyxmiddag i form av fiskbullar och potatis, och bara koser oss. men innan det ska jag iväg o kolla om jag hittar nått att spendera pengar på. känner att jag har lite för mycket av den varan.. öhhm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0