no denial

jag känner mig så tillfreds. hela lägenheten är städad och för att fira att vi är så duktiga skulle vi ta en kopp te och sätta oss framför ett greys- avsnitt..
men då upptäcker jag att vi inte har nån mjölk. mitt liv raserar, och blir helt plötsligt väldigt jobbigt.

nej, riktigt så illa är det väl inte. här sitter jag, dricker mitt te- utan mjölk, och känner mig ändå rätt tillfreds. jag ska inte förneka dock, att om jag hade haft mjölk- då hade det varit perfekt.
största problemet för dagen nu är vad vi ska ha för middag. jag röstar mcd, men vet inte alls vad maria tycker.
dom borde fixa hemkörning, för så som det pissar ner regn nu är det svårt att hitta lust att gå ut. vare sig det är för att köpa mcd, eller ut med lolita. (som förvörigt inte vill gå ut när det är sånt här väder, när det inte är, när det är morgon, kväll. hon är den lataste hunden jag någonsin varit med om!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0