sleeping beauty

idag har vi legat i sängen mest hela dagen, jag marranbarran och lolliboll (som förövrigt fiser dynamit).
läst böcker, ätit mandariner, lyssnat på musik, pratat i telefon, och drömt.
det var en hemsk dröm, med människor jag helst inte vill veta av. människorna jag har i mitt liv nu och vill veta av kunde jag inte hitta.
frustrationen flödar i drömmarna.

igår var det julmarknad på blå, vi var trötta, hade ont och var kalla som isbitar.
några kom och visade sitt moraliska stöd, thank you very much.
efter sex timmars kyla fick vi, utmattade, men glada, ta vårt pick o pack- fara hem o lägga oss o kolla på komedier.

vi kollade på the proposal, som jag o johan tittade på i fredags också, för övrigt. den är rolig. jag skrattade högt flera gånger. den får bli dagens tips.

nu ska jag åka till min man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0